اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

جلوه:در ایتالیا اتفاقات قشنگ تری را رقم می‌زنیم|به خودباوری رسیدیم

  • کد خبر: ۱۱۶۵۱۹
  • ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
جلوه:در ایتالیا اتفاقات قشنگ تری را رقم می‌زنیم|به خودباوری رسیدیم
مدافع میانی تیم ملی والیبال گفت: قشنگ‌ترین اتفاق قرار است از حالا به بعد رقم بخورد. خدا را شکر می‌کنم که شرمنده مردم نشدیم و جواب اعتمادی که به بازیکنان شد را خوب دادیم.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، مهدی جلوه مدافع میانی تیم ملی والیبال بعد از پیروزی سه بر صفر ایران مقابل صربستان و صعود تیم ایران به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها، گفت: قشنگ‌ترین اتفاق قرار است از حالا به بعد رقم بخورد. این پیروزی مبارک همه باشد. خدا را شکر می‌کنم که شرمنده مردم نشدیم و جواب اعتمادی که به تیم ملی شد را خوب دادیم.
وی با ابراز خرسندی از نتیجه به دست آمده برای تیم ملی والیبال ایران عنوان کرد: خدا را شکر که این اتفاق خوب برای ایران افتاد چرا که مردم کشورمان لیاقت بهترین‌ها را دارند. امیدواریم توانسته باشیم لحظه‌ای خنده روی لب‌های مردم بیاوریم.
این بازیکن در ادامه افزود: تیم صربستان بازی را خیلی خوب شروع کرد و به تیم ایران فشار آورد. بازیکنان ایران را آنالیز کرده بودند، اما با هوشمندی وادی و تغییر تاکتیک ازسوی سرمربی، همه سیستم بازی آن‌ها بهم ریخت و سربلند از میدان بیرون آمدیم.
جلوه درباره دورن‌هایی لیگ ملت‌ها در ایتالیا توضیح داد: قرار نیست در ایتالیا اتفاقاتی فراتر از اینجا رقم بخورد، حالا با خودباوری بازیکنان تمام اتفاقات خوب را فراموش می‌کنیم و به ایتالیا می‌رویم تا با همه توان اتفاقات قشنگ‌تری را برای خودمان و مردم کشورمان رقم بزنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->